Interhome fornøydhetsgaranti

Nytt og eksklusivt hos Interhome: Vår fornøydhetsgaranti!

At du er fornøyd er vårt mål! Vi tilbyr deg tryggheten av å vite at din feriebolig vil være akkurat som beskrivelsen du ser på Interhomes hjemmeside. Dette garanterer vi, ellers får du pengene dine tilbake.

Takket være Interhomes fornøydhetsgaranti er du allerede ved ankomst til din Interhomebolig forsikret mot uventede overraskelser, uten at det koster noe ekstra. Vi refunderer opp til 5 000 EUR av leieprisen om det skulle være uforutsette vesentlige mangler ved ferieboligen. Raskt og ukomplisert!

De viktigste punktene i Interhome´s fornøydhetsgaranti:

  • Pengene tilbake-garanti opp til maks 5 000 Euro.
  • Forsikringen gjelder fra booking av ferieboligen og slutter en dag (24 timer) etter overtakelse av ferieleiligheten eller huset.
  • Vesentlige mangler er mangler som gjør det umulig for den forsikrede part å bo i boligen under normale forhold, eller fravær av tjenester som var avgjørende ved valg av feriebolig.


Rapporter eventuelle mangler ved eiendommen du har booket innen 24 timer etter overtakelse ved å ringe +41 44 283 32 22. Allianz servicesenter kan nås fra mandag til fredag mellom 08:00 og 18:00. Utenom åpningstidene, på helligdager, julaften og nyttårsaften må rapporten foretas den neste dagen servicesenteret er åpent.

De gjeldende generelle vilkårene for forsikringen kan bli leses her.
Forsikringen gjelder for alle bestillinger fra og med 1. mai 2017.

Allianz Travel Insurance